Prośba o pomoc

Pifon pifon at poczta.onet.pl
Tue Mar 18 18:12:46 CET 2003

Witam.
Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem PLD. Jestem baaardzo początkującym
użytkownikiem i dlatego cieszę się bardzo z polskiej dystrybucji.
Posługując się czarodziejem, udało mi się go zainstalować, udało mi się też
uruchomić X i KDE (z czego jestem bardzo dumny :) ), ale mam problem z
dźwiękiem. Mianowicie: zainstalowałem Red Hata od kolegi i tam dźwięk jest,
choć też pisze że nie widzi karty dźwiękowej. Karta jest zintegrowana z
płytą. Sterownik w windowsie nazywał się Via AC97 , poczytałem trochę i
podobno z takimi kartami może być problem. W info o PCI "widać": Multimedia
audio controler Via technologies i dużo wpisów. Co zrobić żeby zagrało? Albo
gdzie znaleźć opis co zrobić bo jak już znajduję opis to jest do red hata,
mandreka, czy innych, a tu nie wiem co mam zrobić. pomóżcie proszę. :)