PLD !!!

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Tue Mar 18 21:16:14 CET 2003

On Sat, 18 Mar 2000, Szymon wrote:

> Czesc
> Uwazam ze to jest byl bardzo dobry pomysl stworzyc Linuxa po polsku
> niewatpliwie wieksza liczba uzytkownikow majacych juz dosc niebieskiego
> skrina z Windowsa 98 i z obolalym palcem od przyciskania guzika reset ;)

Nie tworzymy TWALNW (Towarzystwo Wzajemnej Adoracji Ludzi Nielubiących
Windows). Spora ilość ludzi zajmujacych się PLD nie ma wogóle styku z
Windows od lat. Także spora ilosć ludzi zajmująca sie PLD nie ma żadnego
negatywnego stosunku do Win* (trudno negatywnie odnosić sie do czegoś z
czym się prawie wcale nei ma styku).

> Ale mam problem nie potrafie sciagnac z waszej strony www.pld.org.pl Linuxa
> nie wiem dlaczego :(

W Windows masz polcenie "tracert" które możesz użyć w celu zorientowania
w jakim punkcie po drodze występują kłopoty z komunikacją.

Owszem jest .. http://www.tldp.org/HOWTO/mini/Linux+NT-Loader.html

kloczek