PLD Linux - problemy z X serwerem i GUI

janbusz at netscape.net janbusz at netscape.net
Fri Mar 28 17:04:09 CET 2003

czesc,

jakis czas temu juz raz pisalem, lecz teraz robie to ponownie, gdyz nie udalo mi sie nadal rozwiazac problemu.
chodzi o GUI i xserver'a. po zainstalowaniu (manualnym) PLD zdziwilo mnie, ze mam do dyspozycji jedynie tryb tekstowy. czy zawsze tak jest? probowalem nieco zdzialac cos z xf86config, ale nic z tego nie wyszlo. na moim kompi mam karte
         Matrox Millenium G450
w bazie danych xf86config nie znalazlem takiej karty.

poza PLD mam zainstalowanego RedHata 8.0 ktory nie ma problemow z grafika.
szukalem juz w newsgroups, lecz nigdzie nie znalazlem jakiejkolwiek instrukcji, co zrobic.

teoretycznie moze daloby sie skopiowac ustawienia z redhata, lecz nie jestem sobie tego taki pewien, wiec wolalbym to rozwiazac w samym PLD.

nie wiem tez czy wersja PLD ktora mam jest naj aktualniejsza, lecz jestem gotowy sciagnac sobie najswiezsza wersje i dokonac instalacji od nowa.
napiszcie mi pod jakim adresem WWW moge dostac wlasciwe pliki dla Pentium 4 1,7GHz i jak dokonac instalacji z dysku twardego. Ostatnio zrobilem to przy uzyciu dysketki z ide_install(albo tak podobnie) i wskazalem jako zrodlo partycje z PLD/RPMS w ktorej mialem okolo 5530 rpmow.

no i przede wszystkim prosze - powiedzcie w koncu jak uruchomic tryb graficzny,

z gory podziekowania,
pozdrowienia,
                janko

Try AOL and get 1045 hours FREE for 45 days!
http://free.aol.com/tryaolfree/index.adp?375380

Get AOL Instant Messenger 5.1 for FREE! Download Now!
http://aim.aol.com/aimnew/Aim/register.adp?promos=380455