pl_e.map.gz

=?X-UNKNOWN?Q?Rafa=B3_Narloch?= rnarloch at manta.univ.gda.pl
Wed May 7 12:20:48 CEST 2003

    Witam serdecznie!
  Stworzylem mapowanie klawiatury dla Polakow. Pewnie, ze takie mapowanie
juz jest (i to nie jedno), nawet odroznia lewy Alt od prawego (i tak ma
byc), ale ma jedna podstawowa wade - nie dzialaja sekwencje typu Alt +
Shift + ... Ja znalazlem rozwiazanie tego problemu. Moze myslisz, ze takie
sekwencje sa niepotrzebne? Dzieki mojemu mapowaniu Ctrl + Shift + `-' w
np. Bashu powoduje undo (i tak powinno byc). Oprocz tego dzialaja wreszcie
kombinacje w `Emacsie' typu (Ctrl + Shift + 5). Mapowanie to w ogole
dziala we wszystkich programach, ktore uzywaja wlasnie sekwencji typu Alt
+ Shift + ..., itp. Moje pytanie brzmi - jakie ma ono szanse, aby wejsc do
dystrybucji PLD? (jako domyslne mapowanie klawiatury dla Polski).
  Z gory dziekuje za czas stracony na przeczytanie tego maila i prosze o
odpowiedz.
  Pozdrowienia
  Rafal Narloch