Pytanie

Paweł Gołaszewski blues at ds.pg.gda.pl
Fri May 9 15:28:21 CEST 2003

On Fri, 9 May 2003, wazon4 wrote:
> Mam kilka pytań:
> 1. na jakim komputerze będzie chodził system przyzwoicie (minimalna
> konfiguracja) dysponuje pentium 120 64 ram i nie wiem czy to wystarczy

Wszystko zależy co chcesz robić.
Na P120 można pod linuksem pracować dosyć komfortowo.

> 2. Ile miejsca zajmuje instalacja na dysku ( chciałbym używać edytor
> tekstu i arkusz kalkulacyjny oraz przeglądarkę internetowa i pogram
> pocztowy)

Zależy co zainstalujesz.
Od kilkudziesięciu MB do ~2-3G

To co chcesz nie powinno zabrać więcej niż 500-600M (strzelam)

> 3. Czy pliki worda i exela są odczytywane prze ich odpowiedniki ?

Dziwne pytanie. Jeżeli jest odpowiednik to czyta.
Ale tak, da się czytać pliki excel-a i word-a

> 4. czy całe oprogramowanie jest darmowe ?

Przy każdym programie jest jego licencja. Rozprowadzane są darmowo, ale
mają czasem ograniczenia zastosowania (typu - niekomercyjne, etc).

Polecam listę użytkowników PLD: pld-users-pl-subscribe at pld.org.pl

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski