Problem z linuksem! Prosze o odpowiedź.

Maciej Gilowski mgilowski at wp.pl
Tue May 27 22:35:31 CEST 2003

Mam problem z konfiguracją dźwięku. Robie wszystko jak napisane było w chipie(gazeta), mimo to dźwięku nie słychać.
Moja płyta główna to:
Mercury KOB KT133a FSX ze zintegrowaną kartą dźwiękową.
Nie mogłem znaleźć sterownika, więc włączyłem w biosie SoundBlaster i uruchomiłem, któryś. Przeszły wszystkie testy, ale dźwięku nadal nie ma! Ściągnąłem sobie z internetu pakiet sndconfig i uruchomiłem. Nie wykrył żadnego sterownika.
Prosze o kontakt ze mną, ponieważ PLD jest dystrybcją, która najbardziej mi odpowiada.