PLD i Athlony ....

Tomasz Kuter evolic at poczta.onet.pl
Fri May 30 19:16:07 CEST 2003

Witam
chciałbym bliżej zapoznać się z Wasza dystrybucją Linuxa ...
Z serwera FTP próbowałem pobrać odpowiednie pliki ISO
jednak ku memu zaskoczeniu nie ma obrazów płyt  dla procesora Athlon
w pliku: ftp://ftp.pld.org.pl/iso/README.pl
jest opisane gdzie powinny być pliki ISO
jednak ich tam nie ma ...
mam problem ze znalezieniem wogóle wersji 2.0
czy to oznacza że nie jest ona jeszcze dostępna ??
czy pozostaje mi pobranie wersji 1.0 dla i686 ??
z adresu: ftp://ftp.pld.org.pl/iso/ra/i686/
bardzo prosze o kontakt w tej sprawie...

Pozdrawiam
Tomasz Kuter