Radeon 9200 :(

Quad Damage butcho at o2.pl
Mon Nov 10 17:06:10 CET 2003

Uzywam PLD od wiecej niz pol roku.Diabelnie mi sie podoba ten
system.Uzywalen Nvidii i bylo czad , ale cos mnie podkusilo do
Radeona i tu zaczely sie poroblemy.Otoz sterownik nie obsluguje
OpenGL.Uwielbiam PLD ale odkad mam radka to musze siedziec na
winshicie i to mnie boli.Pewnie jestem takim cholernym lamuchem ,
ale blagam jak ktos ma radeona 9200 i dziala mu OpenGL pod PLD,
niech da mi znac.Mogul karty dziala i DRI tez ale OpenGL nie.Ponoc
w Mandarynce i RH dziala.:(
dzieki za PLD i za to ze jestescie Polakami.