O co chodzi... czyli co ma zrobic user?

Bohdan R. Rau ethanak at polip.com
Sat Oct 4 23:30:37 CEST 2003

Czesc.

Delikatne pytanko... mam nadzieje ze nikogo nie obraze.

Dlaczego do jasnej cholery nie da sie normalnie zainstalowac
niektorych pakietow z PLD?

Uzywam PLD na kilku serwerach (jestem cholernie zadowolony), w domu
(tez nie mam najmniejszego zamiaru zmieniac) i na dwoch routerach...
i w tym momencie mam problem.

Gdzie jest do k... nedzy iptables???

Dlaczego iptables wymaga glibca w jakiejs pojebanej wersji, ktora to wersja
wymaga rpm-a w wersji takoz pojebanej, ktora to pojebana wersja rpm-a wymaga wczesniejszego
zainstalowania glibca w wyzej wymienionej pojebanej wersji???

Ludzie... przestancie sie zajmowac sprawami typu "czy Kloczek powinien"
i "co Kloczek powinien", tylko moze jakis palant odpowiedzialny
za pakiety walnie se glowa w sciane i zrobi to porzadnie????

BTW. jesli jeszcze raz ktos mnie spyta dlaczego ja kiedys powiedzialem
ze "niejaki X. jest kutasem" to informuje, ze wtedy co prawda takich rzeczy nie mowilem,
ale najprawdopodobniej odezwala sie we mnie babcia czarownica i przewidzialem
przyszlosc na rok naprzod.

Tak przy okazji...

Panowie... ja rozumiem, tworzycie sobie dystrybucje i tak dalej.
Tylko czy naprawde ja mam na nowym routerze instalowac np.
kupe dobrze udokumentowanych dziur (Debian), wspanialy przyjazny
system z okienkowym interfejsem (Mandaryna - kur... probowalem ostatnio
na tym zrobic serwer, pieniadze mi chcieli za to zaplacic, ale jak
mi sie zainstalowal KDE, XMMS, SDL i pare innych wybitnie na serwerze potrzebnych
rzeczy to zwatpilem), czy moze Uniwersalny System bazujacy na Jedynej Mozliwej
Dystrybucji Bibliotek (RedBeret)...

Ludzie, mozecie sie klocic, ale przy okazji zauwazcie, ze uzytkownicy
PLD to nie tylko zwolennicy i przeciwnicy pana K., ale rowniez
NORMALNI (o ile takiego slowa mozna uzyc) ludzie!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam

ethanak
PS. K... mac... od czterech lat probuje zmienic sygnaturke... i jakos
nie mam powodow...

PPS. Ja UMIEM SOBIE kur... mac iptables skompilowac... tylko jak ja
mam sobie kompilowac wszystko to zainstaluje lfs a nie PLD!!!!

--
Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
zmienić,  odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić,  i szczęścia,