O co chodzi... czyli co ma zrobic user?

Paweł Gołaszewski blues at ds.pg.gda.pl
Sun Oct 5 13:05:56 CEST 2003

Sugeruję na przyszłość zastanowić się nad FORMĄ listu. Piszesz na
publiczny adres i moglibyśmy to śmiało zignorować...

On Sat, 4 Oct 2003, Bohdan R. Rau wrote:
> Dlaczego do jasnej cholery nie da sie normalnie zainstalowac niektorych
> pakietow z PLD?

Nie wiem o jakich pakietach mówisz.
Jeżeli czegoś nie da się zainstalować - zgłoś to jako buga.

> Uzywam PLD na kilku serwerach (jestem cholernie zadowolony), w domu (tez
> nie mam najmniejszego zamiaru zmieniac) i na dwoch routerach... i w tym
> momencie mam problem.
>
> Gdzie jest do k... nedzy iptables???

Będzie w AC.
Aktualnie wspierane jest RA, które jest oparte na kernelu 2.2

> Ludzie... przestancie sie zajmowac sprawami typu "czy Kloczek powinien"
> i "co Kloczek powinien", tylko moze jakis palant odpowiedzialny za
> pakiety walnie se glowa w sciane i zrobi to porzadnie????

Jeżeli nie podoba ci się postać PLD - zapraszamy do współpracy. To otwarty
projekt.

> Panowie... ja rozumiem, tworzycie sobie dystrybucje i tak dalej. Tylko
> czy naprawde ja mam na nowym routerze instalowac np. kupe dobrze
> udokumentowanych dziur (Debian), wspanialy przyjazny system z okienkowym
> interfejsem (Mandaryna - kur... probowalem ostatnio na tym zrobic
> serwer, pieniadze mi chcieli za to zaplacic, ale jak mi sie zainstalowal
> KDE, XMMS, SDL i pare innych wybitnie na serwerze potrzebnych rzeczy to
> zwatpilem), czy moze Uniwersalny System bazujacy na Jedynej Mozliwej
> Dystrybucji Bibliotek (RedBeret)...

Dystrybucja to twoja prywatna sprawa. Ty wybierasz.

> Ludzie, mozecie sie klocic, ale przy okazji zauwazcie, ze uzytkownicy
> PLD to nie tylko zwolennicy i przeciwnicy pana K., ale rowniez NORMALNI
> (o ile takiego slowa mozna uzyc) ludzie!!!!!!!!!!!!!

Nasze spory to nasza sprawa.
Jakoś nie wydaje mi się, żeby PLD na tym ucierpiało.

> PPS. Ja UMIEM SOBIE kur... mac iptables skompilowac... tylko jak ja mam
> sobie kompilowac wszystko to zainstaluje lfs a nie PLD!!!!

Droga wolna - to wolny świat i nikt nikomu niczego nie zabrania.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski