chodzi mi o pobranie waszego oprogramowania

Łukasz J. Wielebski lukasz.wielebski at cs.put.poznan.pl
Thu Oct 16 09:20:35 CEST 2003

Witam,

PLD Linux może zostac pobrany z site: ftp://ftp.pld-linux.org/iso/ra/
Tam znajduja się katalogi, które zawieraja kompilacje oprogramowania pod
odpowiednie platformy.
Jeżeli uzywasz komputera klasy Pentium 2 lub wyzszej - należy sciagnac
zawartosc katalogu i686 (w szczegolnosci pliki ISO).
Sciagniete pliki iso (base, 1, 2 oraz 3) należy wypalic na plytkach CD.
Instalacje należy rozpoczac od plytki BASE (plyta bootowalna).

Pozdrawiam,

Lukasz J. "Socrat" Wielebski