uwagi do strony głównej www.pld-linux.org

maHo lukasz at mach.com.pl
Thu Sep 18 16:09:55 CEST 2003

Witam!.

mam ntaką nieśmiałą sugestię, że na stronie głównej PLD powinien być
jakiś link (i to najlepiej w pasku głównym) typu "ściągnij".

Używam PLD od jakiegoś czasu, więc nie zauważyłem braku tegoż, ponieważ
dystrubucję miałem ściągniętą , a reszta to poldek. Ale znajomy zza
wielkiej wody zapytał się skąd sobie może ściągnąć PLD, żeby nie
ciągnęło mu się zbyt długo, więc wydawało mi sie oczywiste, że nas
stronie głównej PLD będzie link ściągnij, i lista mirrorów. A tu
zdziwienie.... ni ma.

pozdrawiam

maHo
--