zasadnicze pytanie..

The Undefined undefine at aramin.net
Tue Apr 13 10:31:52 CEST 2004

On Tue, Apr 13, 2004 at 10:10:03AM +0200, Adam Suchanski wrote:
> Witam!
> Prosze mnie oswiecic bo jakos przez caly dzien nie umialem znalezc informacji,
> ktora zawieralaby opis na jakim jadrze oparta jest najnowsza wersja, jakie
> wersje np. KDE GNOME'a sa umieszczone na plytkach.. i takie tam rzeczy,
> konkretnie o tym co mozna u Was na tych CD'kach znalezc..
zajrzyj na ftp do wersji która Cię interesuje - widać tam które pakiety
są dostępne.
Jeżeli chodzi o serię RA oficjalne jądro to 2.2, kde 3.1.5, gnome.. nie
pamiętam ;)
Jeżeli chodzi o wersję AC, nie została ona jeszcze ostatecznie wydana,
więc trudno mówić co w niej jest ;) w obecnej becie dostępne jest jądro
2.6 (są oczywiście ac24-packi z jajkiem 2.4), kde 3.2.1(albo 3.2.0 - nie
pamiętam co wyszło z ready) i trwa wdrażanie gnome 2.6.