Jak mam zgłosić buga (pytanie nie tylko filozoficzne)

JMisiurewicz mjacek at ise.pw.edu.pl
Sat Apr 17 21:51:37 CEST 2004

Mam pytanie, poruszające do głębi kwestie organizacyjno-wizerunkowe.

Zainstalowałem sobie PLD 2.0 (no, wiem że to jest w rozwoju).
Chcę gdzieś napisać, że jest kiszka - np. konkretnie jak się zainstaluje
to i owo z tamtym i owamtym, to się to i owo wywala na braku symbolu w
bibliotece.

Zaczynam od www.pld-org.pl, ale tam w sensownym czasie nie znajduję
instrukcji gdzie to i jak zgłosić. Może się zapisać na jakąś listę? ale
ich jest kilkanaście...... A bez zapisu nie mogę postować (wiem,
spamerzy...)

Po chwili przypominam sobie: jest programik "pldbug".
Odpalam go, a on mi pisze: zrób sobie przedtem konto na bugs.pld.org.pl
Fajnie, idę tam, a tu mnie przerzuca na pld-linux z obrzydliwą insynuacją,
że pewnie jestem poplecznikiem Kloczka ;-). A jeśli nie mam mailera
zainstalowanego, to już całkiem źle .....

No więc, sugeruję że powiniem być oczywisty i prosty instruktaż jak
zgłaszać bugi, problemy itp.  I to widoczny na powitalnej stronie
www.pld-linux.org. A "pldbug" mógłby być zaktualizowany, jako
najważniejszy po bash'u program...

Howgh!
JM

--
Jacek Misiurewicz [jmisiure at elka.pw.edu.pl] [jmisiure at ieee.org]
Politechnika Warszawska                    Warsaw University of Technology