pld

The Undefined undefine at aramin.net
Thu Apr 22 18:16:30 CEST 2004

On Tue, Apr 20, 2004 at 04:07:31PM +0200, kickhim at op.pl wrote:
> witam
>
> obecnie mam slacka , jednak chcial bym przesiąść sie na pld , widze ze jest jakas beta wersji 2.0  wiec chcial bym wiedziec kiedy wyjdzie ona w wersji w pelni stable , dajcie najlepiej jakiegos newsa na strone zeby ludzie niemusieli szukac niewiadomo gdzie, w sumie mogl bym 1.0 zainstalowac ale niechcial bytm sie tydzien puzniej dowiedziec ze jest 2.0 gotowe ;) pozatym czy jak bym pld 1 zainstalowal to bede mogl jakos go uaktualnic do 2.0 ? przez poldka sie da ?
wyjdzie kiedy bedzie gotowe ;)

co nie zmienia faktu ze uzywac juz teraz sie da.
uaktualnic - automatycznie nie do konca. jest skrypt ra2ac ktory stara
sie to przeprowadzic, ale niektorych rzeczy po prostu z automatu zrobic
sie nie da (jak np konwersja plikow konfiguracyjnych z apache1 do
apache2 albo postgresql z 7.2 do 7.3... etc

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
PLD Linux Developer
JID: undefine at piastlan.net e-mail: undefine at pld-linux.org