kanał IRC

Łukasz Wrzosek unl at poczta.fm
Thu Apr 29 11:32:24 CEST 2004

mam takie oto pytanie:
Dlaczego na kanał #PLDHELP została wybrana sieć ircnet'u - nie mozna sie z nia połączyć, bo administrator mojej sieci jest głupkiem - chodzi o usługę identf.
On nie wieży mi że coś takiegi istnieje i chodzi do TPSA pytać o to, a oni mu mówią że to nie ich sprawa. Myślę że nie jestem 1 osobą z takim problemem, a żeby tego było mało to trudno jest dostać konto shell za free żeby zrobić BNC. Więc proszę o jakąś pomoc w sprawie dostania się na kanał.
Bo ja chcę używać PLD :D