Uwagi

The Undefined undefine at aramin.net
Sun Aug 1 00:57:19 CEST 2004

On Sat, Jul 31, 2004 at 11:23:24PM +0200, adrian kalbarczyk wrote:
> Niestety ani pieniedzy ani sprzetu nie podaruje. Mam natomiast "drobny"
> problem. Jedna z gownych zalet PLD jest poldek. JEdnak... od jakiegos
> czasu on wogole nie dziala! Nie wiem kto jest odpowiedzialny za
> przebudowywanie bazy plikow znajdujacych sie na serwerze ale wiem ze
> czlowiek ten od paru ladnych miesiecy nie ruszal jej. Nowe pliki sie
niemożliwe. Nowe pakiety pojawiają się praktycznie co kilka dni. I co
jak co, ale napewno na bezruch nie można narzekać.
prosiłbym o podanie z jakich źródeł Pan korzysta, najlepiej całą
zawartość /etc/poldek.conf, wtedy będzie prościej wyjaśnić na czym moze
polegać problem.

> pojawiaja a bnie mozna ich poldkiem dociagnac (mam na mysli wersje PLD
> ac). Oczywiscie nie smiem wymagac od kogokolwiek zeby to naprawil ale
> informuje i prosze umiescic na stronie informacje czy z poldka bedzie
> mozna jeszcze kiedys korzystac czy tez nie (pliki spokojnie mozna
> sciagac z ftp).
> Mam takze zazalenie do organizatorow zjazdu ktory mial miejsce niedawno.
> Mianowicie nikt nie odpisal na moje pytanie oraz na chec udzialu w tej
> imprezie. Mysle ze jesli ktos robi taka impreze to powinien przynajmniej
> odpisac na maila.
a to już ja nic nie wiem.

> Mam nadzieje ze ktos przeczyta ten mail a moze nawet odpowie? I mam
> nadzieje ze na dobry adres pisze bo innych w kontaktach nie ma.
odnośnie problemów z użytkowaniem pld najprościej zapisać się na listę
pld-users-pl (np poprzez interfejs www pod adresem
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl)

Pozdrawiam

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała