Bład bootmangera

The Undefined undefine at aramin.net
Sat Aug 7 12:38:38 CEST 2004

On Wed, Aug 04, 2004 at 07:27:23PM +0200, Pajda wrote:
> Witam mam pytanie  (jestem poczatkujacy) :
> Instaluje PLD z mini cd , wszystko konfiguruje w czarodzieju , dochodzi do instalacji , instaluja sie pakiety  i nagle wyskakujec "***INSTALUJE BOOTLOADERA****
> cannot have empty KERNEL = option for linux , i sth went bed.... " Co jest tego powodem?
możesz podać więcej informacji?
co instalujesz, którą wersję, jaka arch...

wczoraj instalowałem pld ac z aktualnej dyskietki i obyło się bez
żadnych problemów.

> P.S Ile powinno byc partycji 2 czy 3np:  boot , swap , root czy tylko swap i root
ile lubisz/chcesz.
starsze komputery mogą mieć problem z dużymi dyskami, wtedy jest
potrzebna mała partycja boot by umieścić jadro na początku dysku.
chociaż ja np zawsze daję kilkugigową root (2-5 GB), oraz osobno home.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
JID: undefine at piastlan.net    e-mail: undefine at pld-linux.org