instalacja linuksa na laptopie Dell Latitude LS

Piotr Potyralo piotrpotyralo at o2.pl
Sun Aug 15 14:14:41 CEST 2004

Dzien dobry.
Mam taki problem:
Mam laptopa, ale nie mam napedu cd i fdd. Czy jest jakis sposob zeby zainstalowac PLD na laptopie?
Myslalem, by utworzyc partycje linuksowa, zainstalowac strerownik do windowsa by widzial partycje linuksowa i nastepnie tam skopiowac zawartosc plyt (poprzez LAN).
Czy uda mi sie w ten sposob zainstolowac potem PLD? Wiem, ze trzeba by umiescic bootloadera jakos i go skonfigurowac by startowal albo windowsa albo partycje linuksa, i teraz jesli na tej partycji bedzie zawartosc 1szej cd instalacyjnej PLD to czy mi sie uruchomi instalator i czy potem nie bedzie wolal o wlozenie nastepnych plyt instalacyjnych PLD jesli ich zawartosc bedzie na hdd?
Prosze o jakies wskazowki, jesli to mozliwe to krok po kroku..:)
Pozdrawiam i dziekuje,
Piotr Potyralo.

Ps. konfiguracja laptopa: p3 400 mobile, 12GB hdd, 256ram, vga: neomagic 2.5 MB, sound tez jakas neomagic.