Sparc PLD2.0

The Undefined undefine at aramin.net
Wed Aug 18 16:35:36 CEST 2004

On Wed, Aug 18, 2004 at 01:43:44PM +0200, Tomasz Brol wrote:
> Innego adresu nie znalazłem, szukam dystrybucji pld2.0 na sparc32. Czy coś
> takiego wogóle powstało ?
powstało dawno temu i wbrew temu co niektórzy mówią nawet działa. mam w
tej chwili 9 maszynek ultrasparc10, oraz jedną sparcstation i wszystko
pieknie chodzi. Nie ma instalatora, więc najsensowniejsze jest
zabootowanie systemu z jakiegos innego linuksa na sparc(ja używałem
akurat starego redhata 6.2), na następnie instalacja w chroocie pld.
Jeżeli miałeś już do czynienia z pld albo ogólnie z "bebechami" linuksa
nie powinieneś mieć z tym większych problemów, jakby co słuzę pomocą.
btw - polecam zapisanie się na listę pld-users-pl at pld-linux.org - tam
jest troszkę więcej ludzi chętnych do pomocy ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
JID: undefine at piastlan.net    e-mail: undefine at pld-linux.org