net-snmp i jego uruchamianie

The Undefined undefine at aramin.net
Wed Aug 25 16:33:58 CEST 2004

On Wed, Aug 25, 2004 at 04:21:43PM +0200, romke wrote:

> no tak, zaćmienie, wystarczy
> ale czy nie powinna to być domyślna konfiguracja?
> (bez createUser nic się zrobić nie da)
dlaczego niby?
mozna zalozyc "recznie" uzytkownikow.
ja przynajmniej tak robilem i nie mialem zadnych problemow ;)
nie siedze co prawda zbyt gleboko w snmp, mam to po prostu
skonfigurowane by podawalo kilka informacji ktore sa nastepnie zbierane
przez snmp do rrdtoola, ale... domyslna konfiguracja u mnie dziala.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
JID: undefine at piastlan.net    e-mail: undefine at pld-linux.org