SERIAL ATA a PLD?

psychoboyjack psychoboyjack at wp.pl
Tue Aug 31 17:50:12 CEST 2004

Witam

     Niedawno zmieniłem komputer i podczas instalacji okazało sie ze moj linux (aurox 9.3) nie widzi dyskow serial ata wiec instalacja jest conajmniej klopotliwa. Czy moglibyscie mi powiedziec jak wyglada wspolpraca PLD z tymi dyskami? Podobno w jadrach 2.6 jest juz ona dodana a PLD LIVE 0.95 kozysta z tej wlasnie serii (2.6.6 jezeli sie nie myle). Dlatego pomyslalem ze warto sprobowac waszej dystrybucj jako ze cieszy sie ona opinia stabilnej (czego nie moge powiedziec o auroxie w ktorym regularnie zawieszal sie klient poczty i odtwarzacz wideo).

z gory dziekuje za odpowiedz
Janusz Magrian