SERIAL ATA a PLD?

psychoboyjack psychoboyjack at wp.pl
Tue Aug 31 18:42:11 CEST 2004

Dziekuje za szybka odpowiedz. Wczesniej juz zainteresowalem sie tym typem
instalacji ale nie czytalem pelnej instrukcji. (odlozylem to na pozniej) a
tam wyraznie jest naisane ze PLD kozysta z jadra 2.6

pozdrawiam
Janusz Magrian

ps.
     fajne sa te grafiki z bocianem i pingwinami. najbardizej podoba mi sie
ta ktora pojawia sie podczas startu Live CD;