Problemy......

wroobelek at poczta.fm wroobelek at poczta.fm
Sun Dec 12 19:21:01 CET 2004

Witam!
Mam kilka problemów, nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi......
Przepraszam za lamerstwo, ale dopiero uczę się Pingwinka.
Więc tak, zainstalowałem PLD 1 na kilku starych maszynach (P166, 32
RAM, 1 GB HDD). Problem jest tego typu, że dostałem od kolegi gotowy
config Xfree86. Ale, właśnie. Mysz działa w X'ach tylko 3 przyciskowa,
gdy podłączy się 2 to kursor ucieka w dolny lewy róg i otwiera przy
ruchahch myszki co mu suię tylko nawinie.... Po zmianach jakie opisano
na FAQ, zmieniło się tylko tyle że uciekał do lewego górnego rogu,
albo wcale nie chodzi..... I druga sprawa..... Po instalacji Open
Office'a program swriter uruchamia sie tylko do pierwaszego restartu
kompa... Potem niby okno powitalne się pojawia... ale zaraz znika...
Pomóżcie, bo już nie mam siły..... W załączkiku jest mój config
Xfree86.   Aha i jeszcze jedna sprawa. Czemu na tym samym sprzęcie na
jednym kompie X wstaja po polsku, a na innym po angielsku, mimo
dodania do /home/users/blabla pliku .Xclients

Wymiękam, naprawdę...
Proszę o pomoc i dziękuje z góry.

--
Pozdrowienia,