Bootowalny floppy

Surekreal surekreal at wesola.3.pl
Tue Dec 28 12:50:57 CET 2004

Witam,
Przepraszam, że pisze na ten adress ale mam jedną prośbe czy macie może coś w stylu rescue disk-a,
ale na floppa. Potrzebuje dyskietki botowalnej ponieważ mam do zrobienia całkiem leciwy sprzęcik DUŻY
serwerek do naszej sieci na proxy ale nie moge odpalić na nim niczego oprucz floppa, kontroler SCSI Mylex-a,
który w nim jest nie wykrywa mi niczego na taśmach ( możliwe że źle ustawiłem terminatory). Dlatego przoszę
o jakąś dyskietke bootowalną z obsługą sieci żebym mógł dalej instalacje poprowadzić z netu. Z góry dziękuje.

                                                                                                                                                Surekreal