Kilka pytan dot.PLD

The Undefined undefine at aramin.net
Tue Dec 28 19:23:28 CET 2004

On Tue, Dec 28, 2004 at 07:03:43PM +0100, odigopl at tlen.pl wrote:
> Witam.
> Uzywalem MandrakeLinux ale po kilku padach postanowilem cos z tym
> zrobic. Aktualnie zainteresowany jestem PLD 2.0. Otoz jak widze na ftp
> ma on 9 CD to jest pierwsze pytanie. Czy to wszystko sa binarki ???.
tak.

> Druga sprawa to co wlasciwie na tych plytkach jest ??? Nigdzie
to co na ftp

> niemoglem znalesc jakiejs listy. Nawet na ftp z PLD jest tylko kilka
> pakietow ktore zajmuja jakies 300 MB. Acha i jeszcze jedna rzecz. Czy
hm?
lftp ftp.pld-linux.org:/dists/ac/PLD/i686/PLD/RPMS> pwd
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/PLD/i686/PLD/RPMS
lftp ftp.pld-linux.org:/dists/ac/PLD/i686/PLD/RPMS> du -sk
5153038 .

ja tu widzę jakieś 5GB ;)

> mozna zrobic instalacje przez siec gdy sie ma Neostrade i modem Sagem
> F at st 800 ??? Jak instalowalem Debiana to byla plytka CD zajmujaca 200
> MB i tam instalowalo sie sterowniki do modemu i dopieru instalowalo
> reszte systemu. Czy w PLD tez tak mozna ???

proponuję ściągnąć sobie livecd (http://livecd.pld-linux.org/) - z jego
poziomu będziesz mógł podnieść sobie sieć, a następnie zainstalować
system z sieci.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
JID: undefine at piastlan.net    e-mail: undefine at pld-linux.org