reakrutacaj do PLD

The Undefined undefine at aramin.net
Thu Dec 30 00:41:00 CET 2004

On Wed, Dec 29, 2004 at 11:53:26PM +0100, Mr.Kleks wrote:
> Witaj!
> Dziękuje za szybko odpowiedz! No to co można!! Do wszystkiego co sie da! Wiele
> potrafie i chce wreszcie programowac i dołonczyc sie do jakeijs dystrybucji.
> A że ja polak z krwi i kosci to do polskiej ide!! :-)) A tak na serio to chce
> cos zacząć programowac dla innych. I chciałbym sie spytac o... no o wszystko dosłownie!!
> hehe chciałbym sie jak najwięcej o tym dowiedziec, o PLD i zaczać tworzyc
dlatego też proponuję zacząć od zapisania się na
pld-devel-pl at pld-linux.org oraz przejrzenia dokumentacji pod adresem
http://pl.docs.pld-linux.org/ i
http://developer-doc.pld-linux.org/

Jak masz dostęp do irca i stałego łącza, warto także troszkę poprzebywać
na #pld i #pldhelp. O ile się nie zrazisz w ciągu pierwszego miesiaca -
może coś z Ciebie będzie :P

Weź też pod uwagę że PLD nie powstaje dla samego powstawania, ale
głównie dlatego by z niego korzystać... I jakoś raczej nie zagrzewają w
nim miejsca osoby które nic konkretnego nie robią, bo.. to się po prostu
po kilku tygodniach kazdemu znudzi ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
JID: undefine at piastlan.net    e-mail: undefine at pld-linux.org