W sprawie PLD 1.99

undefine at aramin.net undefine at aramin.net
Wed Feb 4 00:23:29 CET 2004

On Tue, Feb 03, 2004 at 11:34:44PM +0100, Baranowski Józef wrote:
> W PLD 2.0 Nie działa iptables...  Zacina się przy dopełnianiu pisanych poleceń tabulatorem...
> A tak serio to mi chodzi o to czy na ferie będzie PLD 2.0 bo bardzo ważne dla mnie to jest...
> Jak co to ostatnio BARDZO dużo przy nim siedze (ver. 1.99) i mogem wam testować to jak cu...
jak to się mówi - będzie, jak będzie gotowe ;)
w pld nikt nikomu nie płaci za to by siedział nad pld - jest lista todo
rzeczy które należy zrobić do wyjścia i dopóki ktoś ich nie zrobi to pld
niet :p
Jak masz ochotę przyczynić się do rozwoju pld proponuję wpaść na
pld-devel-pl at pld-linux.org, oraz np kanał #pld na ircnecie/freenode,
przejrzeć listę TODO i zacząć pomagać :)
wszelka pomoc zawsze mile widziana :)

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.