Pytanie o PLD 2.0

undefine at aramin.net undefine at aramin.net
Wed Feb 4 22:54:57 CET 2004

On Wed, Feb 04, 2004 at 10:22:27PM +0100, Argentavis wrote:
> Wybaczcie za pytanie, które pewnie często jest wam zadawane ale bardzo dla mnie jest istotne kiedy pojawi się stabilna wersja PLD 2.0 ?
> Związane jest to z modernizacją serwerów w firmie które chciałbym wyposażyć w nową werje PLD.
oficjalna odpowiedź - jak będzie gotowa ;)
Czyli jak zostaną spełnione wszystkie wymagania do jej ukończenia,
będzie spójna na wszystkich architekturach, zostaną sportowane ważne
pakiety z ra oraz zostanie dokładnie przetestowana.
Moim zdaniem jest to raczej kwestia kilku miesięcy niż tygodni.
Jeżeli chcesz przyspieszyć prace zapraszam do pomocy :)

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.