niepoprawna instalacja

lcichy at o2.pl lcichy at o2.pl
Thu Feb 5 22:14:20 CET 2004

Witam.
Napotkalem kilka problemow podczas instalacji.
PLD 2.0 alpha3 test

*Abit BE6II-1.2v HPT370 ATA Raid(nieuzywany)
*566 (Coppermine)
*Dysk WD4000-8MB c
Dysk podlaczony jako PM na kontrolerze HPT370 ATA z biosem v2.31
(kontroler
wbudowany w plyte)
*dysk poprawnie wykryty jako hde

1-autoczarodziej nie dziala na hde
2-nie wiem czy obraz byl sprawdzany i czy jest poprawnie zrobiony
(md5 sie zgadza u mnie) Pokazuje ze nie moze zainstalowac pakietow
(ze niby sa
zle)
Dotyczy to:
-X'ow
-KDE
-Gnome
nie wiem jak reszta.
3-dlaczego podczas instalacji z sieci z uzyciem plyty intalator prosi o
dyskietke? jezeli juz to liste moglby pobrac sobie z sieci
4-zainstalowalem system basic i okazalo sie jeszcze jedno -kernel panic-
(moze czegos w jaju jeszcze brakuje) :)

Pozdro dla PLD Crew.

btw
milo bylo by ujrzec wersje 2.0 jeszcze w tym roku ;)
gdzie mam pisac o bledach bo nie mam czasu na szukanie linka?
nie ma go wyeksponowanego na stronie.