pld 2.0

Lukasz J. SOCRAT Wielebski lukasz.wielebski at cs.put.poznan.pl
Sat Feb 21 13:36:41 CET 2004

On Sat, Feb 21, 2004 at 12:30:39PM +0100, Jackmar wrote:
> WITAM. Sorki za pytanie ale proszę tylko o podanie która wersje mam ściągnąć
> i686 pld 2.0 żeby się instalowala nie tylko pakiet podstawowy tylko np.
> pakiet serwer bardzo proszę o podanie strony skad ściągnąć bo ściągałem ten
> z mini test i test i nie da się zainstalowac z plyty pokietu serwer z gory
> dziekuje z poważaniem Mariusz

Wersja 2.0 PLD Linux nie ujrzała oficjalnie swiatła dziennego. To, co znajduje się na ftp, w katalogu /iso/2.0/ jest wersja testowa, ktora zmienia sie na tyle czesto, ze trudno powiedziec, z ktorej edycji plytek korzystales. Jesli jednak chcialbys miec cos wiecej niz zestaw "mini" dystrybucyjny - sciagnij wszystkie obrazy plytek (poza MINI) i z nich skorzystaj.
Zachecam jednak do poczekania na oficjalne wydanie PLD 2.0.

Socrat