FW: pld 2.0

Jackmar jackmar at poczta.onet.pl
Mon Feb 23 15:33:51 CET 2004

  _____

From: Jackmar [mailto:jackmar at poczta.onet.pl]
Sent: Saturday, February 21, 2004 12:31 PM
To: 'feedback at pld-linux.org'
Subject: pld 2.0

WITAM. Sorki za pytanie ale proszę tylko o podanie porady. zainstalowałem
sobie 2.0 pld i686 z kernelem 2.4.24 i nie mogę zainstalowac maskarady to
znaczy iptables i firewal init dlatego ze dopomina mi się iptables 1.2.9 lub
większej a na serwerze jest tylko 1.2.8 iptables i nie wiem co mam dalej
robic i tez nie mogę zainstalowac Apacze zadnych proszę o pomoc co mam z tym
zrobic od razu mowie ze nie jestem za bardzo bystry w pld ale daje sobie
rade z gory dziekuje z poważaniem Mariusz