Witam...

mcclaust i_c_e at op.pl
Fri Jan 16 13:54:19 CET 2004

Cześć mam problem mianowicie posiadam RH na /dev/hda2 i chciałem/chce
zainstalować PLD 2.0 posiadam go na hdd i stamtąd mam zamiar instalować
tylko, ze info na temat instalacji tej jest znikomy uinst. już z CD-ROM`u
sieci ale z hdd nie i nie wiem jak sie za to zabrać a nawet nie moge znaleźć
botdisc.sci.iso a tak pozatym to nie wiem czy dam rady odpalić poldka :/ i
jeszcze jedna sprawa bo nie chce przy ustawianiu partycji usunąć moje źrudło
inst. ale RH za to chętnie się pozbęde jestem zmuszony mały hdd jesli macie
gdzieś taki opis jak to zrobic to bym był bardzo wdzięczny.....