Linux+ na Komputer Expo

Krzysztof Krawczyk krzysiek at linux.com.pl
Mon Jan 19 13:58:56 CET 2004

Hejka.

Nie otrzymałem odpowiedzi. Czy mam zakładać, że nie jesteście zainteresowani?

Jak już niektórzy deweloperzy PLD zauważyli, podczas targów Komputer
Expo będziemy mieli 24 stycznia do dyspozycji jedną salę konferencyjną.

Chcielibyśmy zorganizować wtedy spotkanie z czytelnikami Linux+ oraz
twórcami polskich dystrybucji Linuksa.

Czy bylibyście zainteresowani uczestnictwem, tzn. wydelegowaniem
jednej-dwóch osób, które umiałyby powiedzieć coś o waszej dystrybucji,
a także odpowiedzieć na pytania i ewentualnie porównania od innych?

Pozdrawiam.

--
Krzysztof Krawczyk
Redaktor naczelny LiNUX+