stunnel

Mat fmat at pf.pl
Mon Jan 19 14:27:46 CET 2004

Pisałem już otym na grupie PLD, ale nie uzyskałem odpowiedzi.
Chcę postawić stunnel na swoim serwerze.
Wygenrowałem potrzebne  mi certyfikaty według jednego opisu,  kontaktowałem się z autorem stunnel'a i on nie znajdował jakichś błędów w mojej konfiguracji, polecił mi kontakt z osobą co sprawuje opiekę nad pakietami w PLD, więc jak bym mógł poprosić o informację, jak powinien wyglądać plik stunnel.conf, aby stunnel się wogóle właczył mi bo narazie nie może :)

Pozdrawiam
Mat