Drobna uwaga odnoście pld-linux.org

Łukasz Maśko masko at ipipan.waw.pl
Mon Jan 19 21:10:56 CET 2004

Zauważyłem taką drobną niedogodność. Kiedy się zaloguję do serwisu i są od
czasu mojego ostatniego logowania jakieś nowe niusy, są mi one wyświetlane
w tabelce. I to mi się STRASZNIE podoba. Ale jest jedna niedogodność.
Mianowicie jeśli wybiorę jakikolwiek link, po powrocie na tą stronę tabela
już się nie wyświetla i tracę informację o tym, co nowego się pojawiło. A
niestety - część niusów nie jest w prosty sposób osiągalna. Wymusza to na
mnie konieczność wyświetlania tych niusów każdy w osobnej zakładce/okienku.

Jeśli by to było w prosty sposób możliwe, może dałoby się to poprawić. Od
razu powiem, że ja osobiście nie umiałbym tego zrobić.

Pozdrawiam i dziękuję za waszą pracę :-)
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko at ipipan.waw.pl                       GG:                2441498
Registered Linux user #61028                    JID: paranoid at jabber.gda.pl