(no subject)

Marcin Doliński averne at pld-linux.org
Mon Jul 19 14:15:31 CEST 2004

W liście z pon, 19-07-2004, godz. 12:22 +0200, Przemysław Dzido napisał
(a):
> Witam
>
> Mam pytanko. Użytkuję od roku Mandrake 9.2. Od początku nie działa na nim
> karta muzyczna a i z touchpadem mam duże problemy. Ostatnim czasem puściłem
> sobie z płytki PLD Live z Linux+. Zadziałało wszystko. Byłem w szoku. I teraz
> tak:
> 1. Czy można skądś ściągnąć instalacyjną wersję tego PLD?
W LiveCD w wersji 1.0beta2 dostępny jest już instalator, polecam jednak
poczekać jeszcze przynajmniej tydzień na wersję finalną.

> 2. Czy zainstalowanie PLD nie spowoduje utraty danych z Mandrake? (zwłaszcza
> chodzi mi o pocztę)
Powinieneś sobie ją _jakoś_ przegrać.

> 3. Czy PLD znacząco różni się w użytkowaniu od Madrake?
Tak, PLD jest dystrybucją dla zaawansowanych użytkowników. Nie powinno
Cię to jednak zrazić, bo posiada obszerną dokumentację w języku poldkim.

> [...]
> /lib/modules/2.4.22-10mdk/kernel/drivers/sound/trident.o.gz: unresolved symbol
> ac97_probe_codec_Redf32a8e
> /lib/modules/2.4.22-10mdk/kernel/drivers/sound/trident.o.gz: unresolved symbol
> ac97_release_codec_R0a40cae1
> /lib/modules/2.4.22-10mdk/kernel/drivers/sound/trident.o.gz: unresolved symbol
> pcigame_detach_R0fb9386c
> /lib/modules/2.4.22-10mdk/kernel/drivers/sound/trident.o.gz: unresolved symbol
> pcigame_attach_R4736ad68
> /lib/modules/2.4.22-10mdk/kernel/drivers/sound/trident.o.gz: unresolved symbol

To raczej nie jest wynik lspci -vv, a insmod trident ;-)