Uwagi

adrian kalbarczyk adrian_k at go2.pl
Sat Jul 31 23:23:24 CEST 2004

Niestety ani pieniedzy ani sprzetu nie podaruje. Mam natomiast "drobny"
problem. Jedna z gownych zalet PLD jest poldek. JEdnak... od jakiegos
czasu on wogole nie dziala! Nie wiem kto jest odpowiedzialny za
przebudowywanie bazy plikow znajdujacych sie na serwerze ale wiem ze
czlowiek ten od paru ladnych miesiecy nie ruszal jej. Nowe pliki sie
pojawiaja a bnie mozna ich poldkiem dociagnac (mam na mysli wersje PLD
ac). Oczywiscie nie smiem wymagac od kogokolwiek zeby to naprawil ale
informuje i prosze umiescic na stronie informacje czy z poldka bedzie
mozna jeszcze kiedys korzystac czy tez nie (pliki spokojnie mozna
sciagac z ftp).
Mam takze zazalenie do organizatorow zjazdu ktory mial miejsce niedawno.
Mianowicie nikt nie odpisal na moje pytanie oraz na chec udzialu w tej
imprezie. Mysle ze jesli ktos robi taka impreze to powinien przynajmniej
odpisac na maila.

Mam nadzieje ze ktos przeczyta ten mail a moze nawet odpowie? I mam
nadzieje ze na dobry adres pisze bo innych w kontaktach nie ma.

Z powazaniem

Adrian Kalbarczyk