wielki problem :(

skuter skuter68 at wp.pl
Sat Mar 13 00:03:31 CET 2004

Witam Was!
Jestescie cudownymi ludzmi!!!
Ale mam problem :( Postanowilem do Was napiasac, bo pisalem na stronie, ale nikt mi nie odpowiedzial, sprawa wyglada nastepujaca:
Jestem administratorem sieci (i komputerow tez) w stowarzyszeniu, nie dostaje za administracje nic (oni nie maja kasy, a sa moimi znajomymi, nie chce z nich zdzierac, wiec postanowilem im pomoc), a ja sie znam na systemie Linux, wiec zaczalem im instalowac system Linux... Aurox razy1 i 2xPLD(na pozostalych kompach jeszcze jest "nielegalny win) i z takiego pisze... Chodzi o to ze mam duzy problem z PLD 2.0(AC) wiesza sie non-stop, i nie wiem czy to wina kompatybilnosci ze sprzetem czy moze to wina nowega jadra :( Jezeli ktos z Was mieszka we Wroclawiu, albo moze mi pomoc droga mailowa, lub telefoniczna to bede wdzieczny :) (609232765-Adam Sadowski) Bede dozgonnie wdzieczny :) Stawiam browarka, albo moze jakas wodeczka ;)
inny kontakt: kadu: 1101787; wpkontakt: adamsadowski; mail: adamsadowski at wp.pl
Bede dozgonnie wdzieczny za pomoc!
Do zobaczenia, uslyszenia or something...
Adam alias Darkan
Za wszelka pomoc z gory dziekuje!