Witam Serdecznie.

kroll_hellraiser at o2.pl kroll_hellraiser at o2.pl
Tue May 4 14:48:37 CEST 2004

Witam Serdecznie !
Drodzy Państwo ,
Całkiem niedawno szukałem linuxowej odzieży w polsce i powiem szczerze - załamałem sie. Znalazłem jedynie http://www.linuxshop.pl/ , co niestety nie "Zaspokoiło" moich zapotrzebowań ;). Mógłbym kupić koszulki za granicą , ale zapłaciłbym dość duże pieniądze + przesyłka , co dla mnie jest niestety nieosiągalne z powodów finansowych ;) Pomyślałem więc o tym ,,żeby we współpracy z firmą butik.pl zająć się sprzedażą takich koszulek. Chciałbym uruchomić profesjonalne internetowe stoisko w ramach butik.pl. Moje zadanie to wysłanie wzorów , a firma ta zajęła by się produkją tych kosuzlek , wysyłka , ewentualnymi zwrotami ITD. Chciałbym uruchomić sprzedaż artykułów odzieżowych z "TUXem" jak również z "artami" poszczególnych dystrybucji. I tutaj zaczynają sie "schody" , TUX nie ma pewnego "autora" ani nie jest zastrzeżonym znakiem więc raczej nie będzie z tym problemu. Ale żeby sprzedawać koszulki z dystrybucjami muszę mieć zgodę na użycie znaku firmowego jak również "artów" od ich
właścicieli. Chciałbym , żeby na koszulkach znalazła się również dystrybucja PLD , dlatego proszę o pomoc - o zgodę , oraz w jej przypadku dostarczenie wzorów , które mogłyby znaleźć się na koszulkach. Jeśli chodzi o sprawy finansowe - nie będziecie mieli z tego państwo nic , ja również :). Chcę sprzedawać kosuzlki z marżą ok. 50 groszy , żebym mógł opłacić podatek za każdą sprzedaną kosuzlkę. Także na każdej koszulce , jak również innych artykułach odzieżowych , kubeczkach ITD NIE ZARABIAM NIC , więc trudno , żebym dopłacał do interesu z własnej kieszeni płacąc państwu ;). To , oc chcę zrobić nie ma absolutnie charakteru zarobkowego - chce uczynić przysługę wielu osobom , które mogą poszukiwać takich artykułów , jak i sobie , gdyż sam kupię kilka koszulek ;) Z poważaniem :
Michał "kroll2" Turowski