shell w PLD

The Undefined undefine at aramin.net
Mon Nov 8 01:53:34 CET 2004

On Mon, Nov 08, 2004 at 01:24:01AM +0100, Paweł Nawrocki wrote:
> witam,
> domyslnie root ma ustawione /bin/ksh,
> jak loguje sie przez putty (xterm) to nie dzialaja mi przyciski Del, Home, End, PgUp, PgDown
> zamiast np. kasowac wyswietla sie ~ tylda.
> zmienilem shell z ksh na /bin/basha.
> zaczal dzialac tylko Del (pozostale funkcyjne nie),
> ale co najgorsze stracilem w konsoli kolory.
>
> bardzo prosze o pomoc,
> jak przywrocic kolory? a moze wrocic do ksh i zienic ustawienia (ktore??)
> tak zeby w ksh zaczal dzialac Del i inne..?
zacznij od tego by nie logowac sie na roota, a jedynie na zwyklego
uzytkownika. i zobacz wtedy.
Pozatym - sprawdz ustawienia terminala, nie jestem pewien czy xterm
obsluguje klawisz del.. sprobuj np xterm-color.
No i w koncu - zapisz sie na pld-users-pl at pld-linux.org, oraz tam
sprobuj szukac pomocy :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała