neostrada

vitamin vitamin at poczta.fm
Sun Nov 28 21:16:55 CET 2004

Witam,
Szczesliwie udalo mi sie zainstalowac PLD z plytki jaka sobie wypalilem
po sciagnieciu z Waszego serwera obrazu - pld-athlon-MINI-test-20041029.iso
I pierwsza rzecz jaka chcialem zrobic to oczywiscie skonfigurowac sobie
neostrade zeby moc
pobrac reszte potrzebnych mi pakietow.
Na stronie znalazlem nawet ktrotkie ale konkretne wytlumaczenie jak to
zrobic (wersja z modemem
sagem) i wszystko zrobilem wg Waszych wskazowek.
Niestety ale wyglada mi na to ze cos tu nie dziala - sek w tym ze nie
wiem co.
Kiedy system sie bootuje na consoli pojawiaja sie nastepujace komunikaty:

Bringing up interface ppp0
Sending options to device /proc/bus/usb/001/002
Options successfully sent to driver.
Sending DSP code to device /proc/bus/usb/001/002
Using DSP code for POTS line
DSP code successfully loaded.
Waiting for synchro..
OK .. Modem is synchronized.

W tym czasie jak pokazuja sie te komunikaty diody na modemie sie
zapalaja - co chyba
jest generalnie dobrym znakiem.
Ale po zalogowaniu sie na konto roota kiedy chce sprawdzic czy wszystko
jest OK to
komenda ping xxx.xxx.xxx.xxx daje komunikat ze siec jest nieosiagalna :(
I co tu teraz zrobic?
Bardzo prosze o pomoc w rozwiazaniu tej zagadki.
Z gory serdecznie dziekuje za odpowiedz.
Pozdrawiam,
vitamin