neostrada

vitamin vitamin at poczta.fm
Sun Nov 28 23:31:20 CET 2004

Marcin Doliński wrote:

>Witaj. Najprawodpodobniej masz już ustawiony domyślny ruting w
>pliku /etc/sysconfig/network. Polecam przestawić zmienne GATEWAY i GATEWAYDEV
>na puste. Wtedy pppd w trakcie podnoszenia połączenia ustawi ruting na
>prawidłowy.

Witam,
Dziekuje za szybka odpowiedz. Co prawda to nie bylo to - zmienne byly
domyslnie puste
ale zaczalem troche kombinowac na wlasna reke i znalazlem przyczyne.
Pomocne okazaly
sie jak zwykle logi - zapomnialem ze w ogole takowe sa.
W logu ppp bylo jak byk napisane ze wystepuje blad przy autentyfikacji pap.
I to dalo mi do zrozumienia - albo plik byl zle wyedytowany albo sie
pomylilem przy
wpisywaniu hasla czy uzytkownika. I jak sie na koncu okazalo to bylo to
ostatnie - zrobilem
glupia literowke w nazwie uzytkownika i stad cale zamieszanie.
Ale i tak dziekuje Ci serdrecznie za pomoc.
Tylko ze obawiam sie ze bede jej potrzebowal duzo czesciej - przeciez to
dopiero poczatek.
Btw, czy tego typu pytanie nalezy kierowac na ten adres email czy sa do
tego celu jakies inne
adresy?
Pozdrawiam serdecznie,
vitamin