Problem...

Paweł Gołaszewski blues at pld-linux.org
Fri Sep 3 00:28:54 CEST 2004

On Thu, 2 Sep 2004, Mateusz Potrykus wrote:
> Chcę skonfigurować sobie Blackbox'a.
> Kiedy chcę zainstalować paczki Poldkiem to wyświetla mi błąd, że paczki
> nie znajdują się na serwerze FTP (ftp.plf-linux.org
> <ftp://ftp.plf-linux.org/> ), więc instaluje paczki (blackbox, xinitrc i

chodziło o pld, a nie plf, prawda? :)

> vfmg) z płyty, na płytach PLD Linux RA 1.0 nie ma paczki vfmg. Sciągam
> więc paczkę z Internetu, a ta z kolei potrzebuje jakiś dziwnych paczek o
> nazwach typu: !~%&#~~'[;", co mam zrobić?

Czego używasz? RA czy AC?
Generalnie - nie należy mieszać jednego z drugim, bo efekty nie będę
przeważnie pozytywne.

W RA jest blackbox, i to samo widzę, że w AC.

jeżeli masz problem to może najpierw:
poldek --update
a potem dopiero instalacja...

Jeżeli chodzi o blackbox-a to jego następcą jest fluxbox

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski