problem z rejestracja

The Undefined undefine at aramin.net
Sat Sep 11 17:59:35 CEST 2004

On Sat, Sep 11, 2004 at 05:35:26PM +0200, compfucjusz wrote:
> Nie wiem czemu czy nie dostaliscie mojego wczesniejszego meila czy nie chcieliscie odpowiedziec...
nie wiem, ja musialem przegapic, przejrze w wolnej chwili liste
feedback, moze na cos nie odpowiedzialem.

> No dobra ale chcialbym sie zapytac czemu nie moge sie zarejestrowac -
> odzuca mi meila - pisze ze jest niepoprawny adres meilowy...
rejestrujesz sie z adresem *.pl ?
a zreszta - zglos uwagi do autora strony.

> Ponowie jedno ze swoich pytan...
> Jak PLD obsloguje pcmcia (karty sieciowy)
normalnie.
wklada sie karte i konfiguruje.

> i czy w najblizszej przyszlosci (1 miech) macie w planach wydanie
> wersji stabilnej?
zglos pytanie do release managerow lini ktora Cie interesuje.
Z tego co wiem odnosnie RA ani TH wydanie kolejnej wersji nie jest
przewidywane w najblizszym okresie(aczkolwiek odnosnie ra moge sie
mylic). W przypadku ac - po prostu nie wiem ile tam jest jeszcze
planowane do zrobienia. Ale tez watpie by w ciagu miesiaca doszlo do
ostatecznego zamrozenia.

oczywiscie - moge sie mylic ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała