Problem z instalacją PLD 2.0 z sieci

Leszek Zur informatyk at tailor.com.pl
Tue Sep 14 14:12:12 CEST 2004

Mam problem z instalacją PLD z sieci. Ściagnąłem i wypaliłem
ftp://ftp.iso.pld-linux.org/2.0/i586/pld-i586-MINI-test-20040401.iso
System z jednym czystym dyskiem na /dev/hda,

Po zabootowaniu z płyty wybieram kolejno:
- język polski
- Automagiczny Instalator
- Żródło instalacji: net
- URL serwera: ftp://ftp.pld-linux.org/
- Katalog ze źródłami: //dists/2.0/PLD/athlon
- Moduł: auto (pokazuje 8139too)
- Pobierz IP z serwera DHCP
- Usuń wszystkie partycje
- Profil instalacji: basic

Po wybraniu "Dalej" w kroku 18 [lang] dostaję:

source_filesystem: musi mieć wartość net
Something went bad.
Press the [Enter] key

I rzeczywiście po wyjściu z Automagicznego Instalatora i uruchomieniu na
drugiej konsoli
vi /etc/installer.conf
jest tam:
source_filesystem="iso9660"
Poprawiam na
source_filesystem="net"
i wybieram w procesie instalacji opcję:
- Uruchom proces instalacji
i dostaję:

Sprawdzanie zakończone pomyślnie, ustawienia sa poprawne
   Ładuje moduł mii
Can't find /dev/fd0 in /etc/fstab
Cannot mount diskette
Please insert disk "addons 1" and press Enter

Po naciśnieciu Entera za każdym razem dyskietka ani drgnie i dostaje
komunikat:
mount: Mounting /dev/fd0 on /ext2 failed: No such file or directory
Cannot mount diskette
Try another disk and press Enter

Co z tym zrobić ?
Instalowałem juz Slackware, Gentoo i Auroxa i nie miałem takich
problemów. Chciałbym spróbować PLD. Proszę o podpowiedź.

Pozdrawiam - Leszek Żur