Konfiguracja X

zelmer zelmer at op.pl
Tue Dec 20 11:33:51 CET 2005

Mam problem nie chce mi się skonfigurować X.
Po zakończeniu konfiguracji Xfree86. nie chce się uruchmić X.
Czy moglibyście Panowie opisać mi dokładnie konfigurację X pod mój sprzęt.
Moja Maszynka to: Duron 700 MHz, 192 MB Ram, Ge Force 4 MX 440 64 MB DDR (podajcie to ile w bajtach), mysz 3 klawisze + rolka, klawiatura standardowa, karta dźwiękowa AC 97 audio, agrywarka LG 40 12 40. Podajcie co jak pokolei się robi i co wpisuje ( konfiguratora potrafię uruchomić). PLEASE HELP