PLD X

IAPT iapt at iapt.pl
Sun Feb 20 12:47:55 CET 2005

Witam!
Mam prośbę lub pytanie co do programiku PLDCONF:
Jest on bardzo przyjazny lecz instalowanie X-ów za jego pomocą dla początkującego jest mordenką.
    Podczas instalacji wychodzą błędy nizależności pakietów i tu zaczyna sie problem.
 Myślę że jeżeli by było to poprawione wiele użytkowników zaczeli by używać PLD a nie jest to możliwe dla młodych początkujących linux-ów, więc przechodzą na inne sytemy linuxowe, dotyczy to młodych i na przykład szkoł co mogliby korzystać z linuxa PLD.
    Więć mam prośbe do Administratorów PLD, aby poprawili Instalację X-ów za pomocą pldconf.
 Sam miałem trudności co do zainstalowania środowiska graficznego nie mówiąć już o menu kde czy kdm.
 W swoim życiu mając od 2 lat kontakt z PLD i instalowałem chyba już z trzysta razy ten sytem.
    Dużo sie ostatnio poprawiło powiedzmy od 2-3 miecięcy np co do instalowania z dyskietki przez net-a, chość co do dysków scsi jest problem z partycjemi nie zawsze dają sobie radę programy które są dostępne z tego poziomu instalowania,
ale duża poprawa jest, aż mnie pokusiło postawienia servera lustrzanego PLD na ftp://pld.iapt.pl na naszej domenie ( postawienie tego ftpa zawdzięczam koledze Zbyniowi).
    Jesteśmy firmą zajmującą sie udostępnianiem drogą radiową łącza internetowego, posiadamy wiele szkół którym byśmy chętnie posłużyli jako program lojalnościowy do poznania linuxa pld.
    Więc pozdrawiam i z góry dziekuje za poprawienie pldconf-a
                                    Jacek D