PLD notices

Piotr Kortyka kortyka at ifpan.edu.pl
Sat Jul 23 01:15:00 CEST 2005

Witam,
Chciałbym zauważyć, że moduł kernel-video-nvidia w połączeniu z
X11-driver-nvidia są chyba źle skonfigurowane. Nie chcą wyświetlać więcej,
niż 256 kolorów. Czy może to jest problem posiadania karty graficznej na
PCI-Express? Ale moduł nv chodzi bez problemów.
Mam jeszcze jedną uwagę - moduły ALSY w AC dla platformy amd64
są nierawdiłowo skompilowane - nie chcę się załadować (Invalid module
format), w logach czysto, po potraktowaniu modprobe -r - również.

--
Pozdrawiam,
PK