połączenie ftp

Serwis Reactor serwis_piotrkow at yamo.pl
Fri Mar 18 11:17:48 CET 2005

witam

próbuję zainstalować pld z sieci. jednak niestety nie wykrywa on mojej
sieciówki  (ICS 1883 LAN PHY) na płycie gigabyt ga-k8ns :( próbuję więc
zassać pakiety na hdd. dodam, że platforma amd64. jak dodać obsługę mojej
karty, aby móc przeprowadzić instalację wprost z sieci?
ewentualnie windows (fee) obsługuje moją sieciówkę i mógłbym zciągnąć
pakiety na hdd np. total commanderem. niestety nie wiem na jaki login i
hasło się wbić na waszego ftp-a. proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego
problemu.

--
Pozdrawiam
Norbert Przybylak